Alates 30€ ostu puhul Smartposti või Omniva saatmine Eesti piires TASUTA!
story

Üldtingimused

Üldtingimused:

Valgusevabrik.ee tingimused kehtivad kõikide klientide suhtes võrdselt.

Valgusevabrik.ee esindaja on Gift Line OÜ.

NB! Kuna Valgusevabrik.ee on internetipõhine ostu-müügikeskkond, peavad kõik ostjad ja müüjad olema vähemalt 18 a. vanad. (Alla 18 aastasele või piiratud teovõimega isikule kasutaja staatuse andmine eeldab nimetatud isiku seadusliku eestkostja või esindaja eelnevat nõusolekut). Oleme teinud tellimise teie jaoks võimalikult lihtsaks.

Käesolevaid müügitingimusi reguleerib Gift Line OÜ, reg.nr: 11030754, Kauba 3A, 70602 Võhma

Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poe vahendusel toodete turustamisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigi seadused.

Jätame endale õiguse muuta e-poe müügitingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. Muudatustest teavitame e-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.

Toodete valik, hinnad ning allahindlused võivad erineda jaekaupluste kaubavalikust, hindadest ning allahindlusest.

Toote kehtivad hinnad on kirjas tootelehel ja sisaldavad käibemaksu 20%.

Toodete hinnale lisandub tellimuse vormistamise käigus tellija poolt valitud tarneviisile vastav kohale toimetamise tasu. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Tarneviis valitakse ning kohale toimetamistasu arvutatakse ostukorvis.

Valige meelepärane toode ja lisage ostukorvi.

Ostukorvis on võimalik tooteid lisada, kustutada ja muuta.

Tellimuse vormistamiseks vajutage nuppu „Telli“, seejärel saate valida sobiva transpordi.

Pärast vajalike andmete sisestamist suunatakse tellija makseviisi valiku lehele.

Tellimus loetakse edukalt sooritatuks kui olete makse sooritanud.

Teatise tellimuse kinnitusega saadame tellijale e-maili teel.

Tellimuse tühistamise soovi korral palume võtta meiega ühendust info@valgusevabrik.ee.

Veebikeskkonnas sooritatud ostude eest tasutakse 100% ettemaksuna.

Tellimuste eest saab tasuda Eesti pangalinkidega- Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay.

Makseteenuseid vahendab Maksekeskus AS. Gift Line OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.

Tasumine toimub väljaspool e-poodi turvaliselt – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas.

Tellimuse esitamise ning tasumise järgselt saadame e-posti teel tellimuse kinnituse.

E-poe kaudu laekunud tellimused toimetame kohale 3-5 päeva jooksul. Eritellimustööde puhul täidame tellimuse maksimaalselt kuni 14 kalendripäeva jooksul.

Transporditeenust pakuvad Itella Estonia OÜ ja AS Eesti Post (Omniva)

Kliendi konfidentsiaalsus ja muud tingimused:

Müüjal ei ole õigus levitada kliendi andmeid.

Gift Line OÜ on kliendi isikuandmete vastutav töötleja.

Kliendil on õigus oma andmete kustutamisele müüja andmebaasist.

Gift Line OÜ lahendab arusaamatused oma klientidega rahumeelselt ja läbirääkimiste teel. Kui osapooled ei leia sobivad lahendust on mõlemal osapoolel õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse või Tartu Maakohtusse.

Valgusebarik.ee internetipoes olevad fotod on illustratiivse tähendusega. Värvid võivad pisut erineda tegelikust tootest.

Transport:

NB! E-poe kaudu laekunud tellimused toimetame Eesti riigi piires kohale 2-5 päeva jooksul. Eritellimustööde puhul täidame tellimuse maksimaalselt kuni 14 kalendripäeva jooksul.

Alates 30€ tellimuse puhul saatmine pakiautomaati üle Eesti TASUTA!

Kohaletoimetamise valikud:

  1. Saab ise järele tulla (TASUTA)

Esinduspood „Kihvtgalerii“ aadressiga: Kauba 3a, 70602 Võhma, Viljandimaa ( kaupluse telefon +372 43 77075 või +372 5349 3771)

  1. Itella SmartPOST, Omniva pakiautomaat (3,50€)

Tellimus jõuab kliendi poolt valitud pakiautomaati hiljemalt 5 tööpäeva jooksul alates tellimuse kinnituse saamisest (v.a.eritellimused). Kui kaup jõuab pakiautomaati, siis tuleb kliendile SMS, mis sisaldab pakiautomaadi avamiseks vajalikku turvakoodi.

  1. Kuller (7.-€)

Alates 60 cm kõrguste küünalde puhul pakume tellimuse kohaletoimetamise viisiks Omniva ELS kulleri teenust pakiautomaatide piiratud mahutavuse tõttu. Palume tellimusele märkida aadress kuhu saab ka tööpäevadel tööajal saadetise üle anda ja kontakttelefoni, mis on kättesaadav, st ei ole välja lülitatud või vaikse helina peal tööajal.

  1. Rahvusvaheline transport

Venipak kuller: Lätti 7€ + km ja Leetu 8€ + km

Väljaspoole Eestit tellimused palume vormistada e-maili teel info@valgusevabrik.ee. Saatekulu arvestame juurde tellimusele vastavalt Omniva kehtivale hinnakirjale. Hinnakirja leiab

Pretensioonid ja tagastused:

Gift Line OÜ vastutab toote nõuetele mittevastavuse ja puuduste eest, mis olid tootel selle üleandmise ajal. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on kliendil õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu või taganeda tellimusest ja tagastada nõuetele mittevastav toode Gift Line OÜ kulul.

Kaebus tuleb esitada kirjalikult või e-postiga aadressile info@valgusevabrik.ee viivitamatult, kuid mitte hiljem kui seitsme päeva jooksul alates kauba puuduse avastamisest.

Kaebusesse tuleb märkida:

Enda nimi ja kontaktandmed

Kaebuse esitamise kuupäev

Toote puudus

Gift Line OÜ`le esitatav nõue

Lisada tuleb ka ostu sooritamist tõendav tellimuse nr

Gift Line OÜ on vastavalt tarbijakaitseseadusele kohustatud vastatama kirjalikult 15 päeva jooksul.

Gift Line OÜ tasub Sinu arvelduskontole (raha tagastatakse samale pangakontole, millelt toimus tasumine) tagastatud toote maksumuse ja transpordikulud (nii esialgse kui ka tagasisaatmise kulud) 7-14 tööpäeva jooksul alates kauba tagasi saamise päevast.

NB! Gift Line OÜ ei vastuta tootel lasuvate puuduste eest, mis on tekkinud kliendist tulenevatel põhjustel, st toote mittesihipärase kasutamise tõttu. Juhul kui ekspertiisi käigus selgub, et toote puudused tulenevad eelpool nimetatud põhjustel, ei tagastata toote maksumust ega transpordikulusid.

Vahetamine ja tagastamine:

Gift Line OÜ e-poest ostetud tooteid on võimalik tagastada või vahetada 14 päeva jooksul alates kauba Itella SmartPOST, Omniva pakiautomaati või Omniva postkontorisse saabumise teate kättesaamisest.

Tagastatava või vahetatava kauba saab tuua ka meie kontorisse Kauba 3a, Võhma linn, Viljandimaa või saata postiga. Postiga tagastades tasub klient tagastamise ja uue toote saatekulu! Raha tagastatud toodete eest koos kohaletoimetamise tasuga kanname kliendi pangakontole tagasi viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul lepingust taganemise teate jõudmisest meieni. Tagastamise alla kuulub ka algne tarnekulu

Tagastatava kauba juurde tuleb lisada vabas vormis tagastamise taotlus kus on välja toodud:

Ees- ja perekonna nimi

Telefon, e-maili aadress

Toote e-poest soetamise arve number

Põhjus, miks soovitakse toode tagastada ja/või mille vastu vahetada (samas soetamise vääringus)

Kuupäev ja allkiri

Tagastamisest palume teatada ka e-posti aadressil info@valgusevabrik.ee

Itella SmartPOSTiga saates märgi toote sihtkohaks Viljandi Uku Keskus

(Gift Line OÜ, telefon +372 5340 3732).

Omnivaga tagastamisel saada pakk Viljandi Bussijaama pakiautomaat

(Gift Line OÜ, telefon +372 5340 3732)

Kui toode on meieni jõudnud, siis saadame kliendi e-posti aadressile sellekohase kinnituse. Asendustoote paneme teele paari päeva jooksul. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

PEA MEELES!

Tagastamisele ei kuulu toode:

mis on signeeritud/personaliseeritud

mis on kasutatud (süüdatud)

millel puudub toote ümbris/etikett

mis on mehhaaniliselt vigastatud/rikutud

millel on kulumise märgid

Eelpool olev info tagastamise kohta kehtib ainult füüsilistele isikutele (eraisik), kes on ostu sooritanud meie e-poest.