Kauba 3a, Võhma, Viljandimaa

story

PRETENSIOONID & TAGASTUSED

Pretensioonid:
Gift Line OÜ  vastutab toote nõuetele mittevastavuse ja puuduste eest, mis olid tootel selle üleandmise ajal. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on kliendil õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu või taganeda tellimusest ja tagastada nõuetele mittevastav toode Gift Line OÜ kulul.
Kaebus tuleb esitada kirjalikult või e-postiga aadressile info@valgusevabrik.ee viivitamatult, kuid mitte hiljem kui seitsme päeva jooksul alates kauba puuduse avastamisest.
Kaebusesse tuleb märkida:

  • Enda nimi ja kontaktandmed
  • Kaebuse esitamise kuupäev
  • Toote puudus
  • Gift Line OÜ`le esitatav nõue
  • Lisada tuleb ka ostu sooritamist tõendav tellimuse nr

Gift Line OÜ on vastavalt tarbijakaitseseadusele kohustatud vastatama kirjalikult 15 päeva jooksul.
Gift Line OÜ tasub Sinu arvelduskontole (raha tagastatakse samale pangakontole, millelt toimus tasumine) tagastatud toote maksumuse ja transpordikulud (nii esialgse kui ka tagasisaatmise kulud) 7-14 tööpäeva jooksul alates kauba tagasi saamise päevast.
NB! Gift Line OÜ ei vastuta tootel lasuvate puuduste eest, mis on tekkinud kliendist tulenevatel põhjustel, st toote mittesihipärase kasutamise tõttu. Juhul kui ekspertiisi käigus selgub, et toote puudused tulenevad eelpool nimetatud põhjustel, ei tagastata toote maksumust ega transpordikulusid.

 
Vahetamine ja Tagastamine
Gift Line OÜ e-poest ostetud tooteid on võimalik tagastada või vahetada 14 päeva jooksul alates kauba Itella SmartPOST pakiautomaati või Omniva postkontorisse saabumise teate kättesaamisest.
Tagastatava või vahetatava kauba saab tuua ka meie kontorisse Kauba 3a, Võhma linn, Viljandimaa või saata postiga. Postiga tagastades tasub klient tagastamise ja uue toote saatekulu! Raha tagastatud toodete eest kanname kliendi pangakontole tagasi viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul lepingust taganemise teate jõudmisest meieni.
Tagastatava kauba juurde tuleb lisada vabas vormis tagastamise taotlus kus on välja toodud:

  • Ees- ja perekonna nimi
  • Telefon, e-maili aadress
  • Toote e-poest soetamise arve number
  • Põhjus, miks soovitakse toode tagastada ja/või mille vastu vahetada (samas soetamise vääringus)
  • Kuupäev ja allkiri

Tagastamisest palume teatada ka e-posti aadressil info@valgusevabrik.ee
Itella SmartPOSTiga saates märgi toote sihtkohaks Viljandi Uku Keskus
(Gift Line OÜ, telefon +372 5340 3732).
Omnivaga tagastamisel saada pakk Viljandi Bussijaama pakiautomaat
(Gift Line OÜ, telefon +372 5340 3732)
Eelistame Itella SmartPosti pakiautomaate eriti suvisel perioodil põhjusel, et pakiautomaadid asuvad siseruumides ja ei ole mõjutatud võimalikust suvel tekkivast kuumusest, mis võib küünlaid kahjustada.
Kui toode on meieni jõudnud, siis saadame kliendi e-posti aadressile sellekohase kinnituse. Asendustoote paneme teele paari päeva jooksul.

 
PEA MEELES!
Tagastamisele ei kuulu toode:

  • mis on signeeritud/personaliseeritud
  • mis on kasutatud (süüdatud)
  • millel puudub toote ümbris/etikett
  • mis on mehhaaniliselt vigastatud/rikutud
  • millel on kulumise märgid

Eelpool olev info tagastamise kohta kehtib ainult füüsilistele isikutele (eraisik), kes on ostu sooritanud meie e-poest.